- Home
- Ondersteuning
- Veelgestelde vragen
Somfy ondersteuning
Probleemoplossingen
- Vraag4 juli 2024
Wat kan ik doen als mijn TaHoma® of Connectivity kit offline is?
- Vraag29 februari 2024
Hoe reset ik een TaHoma / Connectivity kit / Connexoon bij verhuizing als ik de apparatuur achterlaat?
- Vraag8 februari 2024
Welke interferenties zijn er mogelijk voor het radiobereik?
- Vraag27 maart 2024
Waarom brand het lampje op mijn TaHoma® rood?
- Vraag29 februari 2024
Hoe kan ik de TaHoma / Connectivity kit / Connexoon resetten als ik hem wil verkopen?
- Vraag9 februari 2024
Wat kan ik doen als mijn TaHoma® de motoren niet vindt tijdens het inleren?
- Vraag1 maart 2024
Wat betekent de kleur van de led van de Connectivity kit?
- Vraag1 maart 2024
Wat doe ik als bij mijn TaHoma® classic of TaHoma® switch een rode LED gloeit?
- Vraag8 februari 2024
Hoe toegang krijgen tot de Serv-e-Go-service?
- Vraag8 februari 2024
Kan ik gebruik maken van de Serv-e-Go service als ik een TaHoma® switch niet via een professional heb aangeschaft?