Wat doe ik bij de foutmelding "De buitencamera is al geïnstalleerd"?
U zit vast en de installatie van de buitencamera is niet voltooid, omdat u de melding ontvangt dat deze al is geïnstalleerd.
1. Mijn buitencamera is al gekoppeld aan mijn account, maar op een andere locatie
Zorg dat de buitencamera niet al is geïnstalleerd op een andere locatie. Ga hiervoor naar de startpagina voor uw account in de Somfy Protect app. Klik op de pijl boven aan de pagina. Met dit menu heeft u toegang tot alle locaties die aan uw account zijn gekoppeld.
Voor beter gebruik moet het Security Operations Center (SOC) geïnstalleerd worden op het account van het hoofdapparaat. Als het SOC zich op een ander apparaat bevindt, verwijdert u het en installeert u de camera op het juiste account.
2. Ik heb meerdere e-mailadressen en ik gebruik het verkeerde adres voor toegang tot mijn alarm
Ik ben niet ingelogd op het juiste account en word daarom doorverwezen naar Mijn apparatuur installeren.
Volg de instructies in dit artikel: Waarom is mijn account leeg als mijn alarm al is geïnstalleerd?
3. Bij de eerste installatie krijg ik de volgende melding
Uw Somfy buitencamera is nieuw en u bent bezig met het installeren, maar krijgt deze melding. Neem contact op met de klantenservice.